poniedziałek, 8 września 2014

Pani Owieczkowa ......dzierganie przy baranie....;)

Witajcie.
Jeden lubi grzybki,drugi lubi rybki ,a moja bardzo sympatyczna koleżanka lubi dzierganie (czytaj- robić na drutach) więc ,na jej prośbę powstała okładka na notes.
Siedziałam i dumałam,dumałam i myślałam i doszłam do wniosku ,że moja filcowa bohaterka  (Pani Owieczkowa ) uszczęśliwi pewnego przystojniaka z rogami (Pana Barańskiego) i wydzierga mu wdzianko z pierzastej chmurki.
Można by napisać całą bajkę ,o tym że on i ona ,dlaczego,a może po co, i co było dalej ?
Pomysł przypadł do gustu mojej klientce ,z czego sie bardzo cieszę i dziekuję. Już kiedyś pisałam że lubię takie wyzwania i mam nadzieję ,że takich filcowych ilustracji powstanie więcej.
Kończąc, życzę Wam dużo słoneczka i zapraszam do wytężenia wyobraźni .....jak potoczą się dalsze losy pary z okładki ?....:)


Czy ten Pan i Pani....


są w sobie zakochani....


Czy ta Pani tego Pana....


zna....?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz