czwartek, 21 sierpnia 2014

Powrót do żywych ....:)

Witam serdecznie po długim niebycie. Życie dało mi w kość,począwszy od choroby rąk ,przez stratę mieszkania,przeprowadzkę i inne życiowe rozterki. Jestem już na prostej,wiec mozna powiedzieć że wracam do życia. Rozstanie ze światem robótkowym było dla mnie dużym ciosem , ponieważ przy filcu odpoczywam i zapominam o nieprzyjemnosciach. Ale dosyć biadolenia,czas na wyprost,przysiad,wyskok...i do przodu.
Na rozpęd mam dla moich fanów niespodziankę. W moim sklepiku .... https://www.facebook.com/HandmadePower .... można zakupic różne stworki-potworki , na hasło  "HandmadePower"  zakładki  do książek ,pokazane na zdjęciu poniżej , można zakupić o 50 % taniej...czyli 7,50 zł szt. + koszty przesyłki. Zapraszam serdecznie.
Mam nadzieje że teraz będzie z górki ,zarówno dla mnie ,jak i dla wszystkich,których życie nie rozpieszcza.
Bądźcie zdrowi i szczęśliwi Kochani.....!!!



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje z całego <3 .... Dla Ciebie rowniez wszystkiego co najlepsze...:)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia we wszystkim. A zakładki są przecudne. Najpierw myślałam, że najbardziej podoba mi się ta z żyrafą, ale jak zaczęłam się im przyglądać, to już nie mogłam się zdecydować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, samych uśmiechów losu :)

    OdpowiedzUsuń