sobota, 13 grudnia 2014

Czy coś jeszcze mnie zaskoczy....z orbit wyszły mi dziś oczy...;)

Witajcie...!!!
Sobota minęła mi bardzo leniwie. Małe zakupy,odwiedziny tych ,co po drugiej stronie tęczy ,czyli wyprawa na cmentarz i miłe popołudnie przed telewizorem.W świecie filcu, chwila zapomnienia.
I byłby to zwyczajny,nudnawy dzień, gdyby nie pewne autko,a raczej jego tył .
Anglia ,to kraj raczej bez śniegu,ale wyobraźnia ludzka nie zna granic. Jak się chce,to się ma.
Ludzie w czasie przedświątecznym ozdabiają domy,ogródki,ale samochód...?...i to tak...?
Sami oceńcie. Ja nie wiem co myśleć. Niby jestem na tak,ale gdzieś,w duszy coś mi mówi ,że to lekka  przesada.
Życzę Wszystkim udanego wieczoru...:)


Miasteczko w śniegu.


Miasteczko w śniegu w samochodzie.

Pamiętajmy o Tych co odeszli.

Wystarczy chwila.....na wspomnienia. (cmentarz)

Oni tego nie powiedzą...ale cieszą się że pamiętamy. ( cmentarz)

4 komentarze:

  1. Miasteczko w samochodzie jest przefantastyczne :). Że też komuś się chciało ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie maja rozne pomysly....ten jest orginalny...:)

      Usuń