czwartek, 4 grudnia 2014

Niech mi powie który....po co nam te chmury...?

Witam w kolejny szaro-bury dzień. Ledwo człowiek wstanie ,a już by się położył. Ciemno,nic się nie chce i tylko elektrownia się cieszy,bo za światło większy rachunek będzie. I jak tu funkcjonować...? Szkoda że nie można wszystkiego olać i zapaść w sen zimowy,wstać na wiosnę, usłyszeć śpiew ptaków,zobaczyć pączki kwiatów i poczuć promienie słońca.
Dosyć,chyba zasypiam i śnić zaczynam.
Czas wrócić do rzeczywistości .
Zaraz idę posprzątać w filcu. Może mnie wena nawiedzi.
Niedawno zrobiłam na zamówienie zawieszki dla milusińskich . Typowo męskie. Chociaż czasami dziewczynki tez lubią ten kierunek. Sami oceńcie.


Kopara nie opada na widok traktora.


Gdy jedziesz piętrowym autobusem,to prawie jak w helikopterze. A gdy wywrotka sie wywróci to potrzebna straż pożarna.....;)

Życzę wszystkim dużo pogody. Tej za oknem i tej ducha...:)


4 komentarze:

  1. Ja chyba byłam jedną z tych dziewczynek, które lubiły "ten kierunek" ;). Gdzieś jeszcze powinna się znaleźć moja kolekcja samochodzików, a w przedszkolu też wolałam bawić się kilkupoziomowym garażem (ale to był hit wtedy ;)). Ale lalkami i pluszakami nigdy nie gardziłam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja duzo rysowalam....ale na ryby to nawet dzisiaj bym poszla....czyli kawal chlopa w nas siedzi....;)

      Usuń
  2. Piękne prace:). Ja tez najchętniej zapadłabym w sen zimowy, dobrze, że chociaż człowiek na chwilę oderwie się i zapada w świat filców i nitek :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Malgorzato....;)...jak siedze przy filcu a we mnie wena to nie czuje jak czas plynie.....tylko zerkam w okno i widze ze coraz ciemniej....;)... bardzo dziekuje za opinie moich prac...:)..pozdrawiam z krainy deszczowcow.

      Usuń