poniedziałek, 8 grudnia 2014

Za wszelką cenę....sprzedadzą swoją wenę....:(

Witam serdecznie. Dzisiaj będę narzekać, żalić się i gozić paluchem.
Jestem w kilku grupach rękodzielniczych i ostatnio zauważyłam ,że ludzie nie mają skrupułów. Nie wiem ,czy narobili zbyt wiele "towaru", czy chcą posprzątać w szufladach,ale żeby w taki sposób ?
Już wyjaśniam. Pewna osoba dodaje posta ze swoją pracą ,którą ma ochotę sprzedać . Rzecz jest starannie wykonana,zdjęcia są dobrej jakości,mają klasę. Aż tu nagle ,w komentarzu pojawia się wpis , ja robię podobne za xx zł ( cena oczywiście prawie o połowę niższa niż u wystawcy z posta) i w tym momencie kawę i inne używki podnoszące ciśnienie moge odstawić ,bo krew mnie zalewa....wwwwrrrrrrrr. No niech mi ktos odpowie,jak tak można ? Chcesz wystawić swoją ofertę,to wystaw w osobnym poście i nie rób świństw.
Kolejny przykład : początek taki sam ,ktos wystawia swój produkt ,a w komentarzach : skontaktujcie się ze mną na priv. Ja uszyję takie same dużo taniej......aaaaaaaa. Paskudztwo !!! Wredota !!!
Niech się cieszą ,że jestem gdzieś tam ,w sieci ,bo wszystkie igły bym im połamała i wetkneła w xxx.
W regulaminie grup jest napisane , że takie zachowanie jest niedopuszczalne,ale kto by czytał regulamin,a poza tym przepisy sa po to ,aby je łamać.
Niech mi ktoś wyjaśni, czy ja jestem dziwna,czy może nie w tym czasie co trzeba sie urodziłam,a może naiwna ze mnie babka,bo w dzisiejszym świecie wszystko jest dozwolone i do celu trzeba dążyć,choćby po trupach. Jeśli tak ,to ja się wypisuję z takiego świata.
Tak się zdenerwowalam ,że mi dwa jęczmienie wyskoczyły pod okiem.
Skoro mi wyskoczyło,to mam nadzieje że tym nieuczciwym też wyskoczy,tylko w bardziej dokuczliwym miejscu.
Ludzie,trochę więcej ludzkości !!!
Pozdrawiam Wszystkich normalnych i uczciwych....miłego dnia.





7 komentarzy:

  1. Samo życie i tak zwana ludzka "życzliwość", nie ma to jak promować siebie na grzbiecie innych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z taką "życzliwością " nie zgadzam.......wwwwrrrrrr

      Usuń
  2. Danusiu, pisz co to za grupa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola...do grupy nic nie mam,nawet bardzo ja lubie,wiec nie bede podawać nazwy zeby założycielka nie odniosła wrażenia ze mam cos przeciw grupie.

      Usuń
  3. Draństwo i tyle...to powinno być karane...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na norweskich tego typu stronach ludzie od razu komentują tego typu zachowanie, nadają do admina i wpis, a nawet często i osoba jest usuwana..

    OdpowiedzUsuń