sobota, 16 listopada 2013

Czy ta Sowa ołówki schowa...?

Witajcie w sobotni wieczór.
Dzisiaj przedstawiam Wam etui na ołówki ,moją pierwszą blogową pracę tzn.skończoną już po założeniu bloga.
Niestety kolory na zdjęciach są nieco przekłamane. W rzeczywistości są " żywsze"
Muszę przyznać że długo mi się zeszło. Ręce nie chciały współpracować,co nie było wynikiem spożycia (hihi) tylko chorubska ,jakie mnie dopadło i nie chce sobie pójść w siną dal.
Chciałabym aby sobie poszło w siną,zieloną,różową czy tęczową dal,a  ono nic. Zadomowiło się i siedzi, uparciuch jeden.
Ale dosyć o dolegliwościach. Etui powstało i to najważniejsze.
Teraz mam dylemat ,co ma być następne ?
Prześpię sie z tym tematem. Może coś mi się przyśni.
Życzę Wszystkim spokojnej nocy i  kolorowych snów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz