piątek, 15 listopada 2013

Po co czekać...?....życie jest takie krótkie....:)

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.....:)
W końcu sie odważyłam,podjęłam  decyzję,bo po co czekać...?Wszyscy już mają,cieszą się że mają,korzystają,a ja.....? a ja jak ta miotła w kącie, tylko ukradkiem podglądam . No to proszę,chwila zastanowienia i decyzja podjęta- zakładam Bloga.
Kilka słów w celu wytłumaczenia skąd nazwa.
Filcomaniak-osoba nałogowo związana z filcem. Chora na wszystko co filcowe i w dodatku chciałaby leczyć się filcem. To właśnie ja.
Na wygnaniu- nikt praktycznie mnie nie wygnał, wyjechalam z własnej,nieprzymuszonej woli,ale pomimo kilku lat spędzonych w Anglii, nadal nie mogę powiedzieć że jestem u siebie. Cały czas żyję nadzieją, że emeryturę spędzę w małym domku pod lasem na polskiej ziemi.
Kolejna sprawa,za którą Wszystkich przepraszam są....błędy. Ortograficzne ,czy stylistyczne zdążają się również mi.
Moim marzeniem jest ,aby każdemu kto odwiedzi mojego bloga ,chociaż na chwilkę ,pojawił się uśmiech na twarzy.
Kochani,piszcie,komentujcie i co tam jeszcze można.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę spokojności.....:)


21 komentarzy:

  1. No nareszcie do odważnych świat należy :) Hamidusia nareszcie wszystko w jednym super miejscu :) ♥ co tam błędy a któż ich nie robi , ten się nie myli co nic nie robi :) gratuluję odwagi ( hi,hi,hi) i uzupełniaj na bieżąco ja niestety muszę odkurzyc swojego zaniedbanego :) jakoś mi się dziwnie plecie brak zdrowia .... ale co tam musi wrócić :) ♥ Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym świecie :)
    Tworzysz piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) twórz i pokazuj światu filcowe cudeńka :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię powitać , zapraszam do mnie www.turbo-babcia.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu witaj w blogowym świecie :* Będę u Ciebie częstym gościem bo uwielbiam Twoje filcowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio część blogujących ucieka na fb, bo tam łatwiej dodać wpis.
    Cieszy mnie ,że Ty będziesz tutaj!
    Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w blogowym świecie!
    Basia ma rację z tą ,,łatwizną,, ja też na Fb ,,uciekłam,, :)
    Przyjemnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. witam w blogowym świecie i życzę jak najwięcej lat na blogu, jak najwięcej pracy i dużo czasu na tworzeniu tych cudności

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj :) a co do fb - to też się zgadzam , ale można być tam i tu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) Bardzo lubię Twoje filcowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, będę tu zaglądać .... no i zapraszam do mnie http://zefirkowo.sasni.eu/

    OdpowiedzUsuń
  12. no świetnie mamy kolejna w gronie blogowiczek :) pisanie bloga nie jest takie ciężkie miałam to samo w maju jak zakładałam swój też się zastanawiałam czy podołam ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :). Baaardzo podobają mi się Twoje prace (przyszłam z fb;)), więc choruj dalej na filcowanie ;). Wiem, że to dopiero pierwsze dni, ale czy pojawi się może normalna opcja obserwowania bloga, bez konieczności zakładania konta w google+ (póki mogę, to się tego wystrzegam)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie..!!!..showmemagic ...ja nie mam pojęcia jak to zrobić...może jakaś mała podpowiedz z Twojej strony...?...ja jestem mała niedouczka...;)

      Usuń
    2. Przepraszam, że nie zdążyłam nic podpowiedzieć, ale widzę, że się udało, więc baardzo dziękuję za dodanie :).

      Usuń
    3. To ja serdecznie dziekuje....pozdrawiam....:)

      Usuń
  14. Danusiu fantastycznie się czyta , piękne fotki .
    Całość na 6 z plusem

    OdpowiedzUsuń