czwartek, 12 grudnia 2013

Hu hu ha.....zimno się pcha.....;)

Witajcie.
Wstaję rano,rozciągam swoje członki,zerkam przez okno a tam......biało.
Nie,to nie śnieg,to szron.
Piękny widok,drzewa białe,trawa biała,tak czysto,prawie sterylnie,tylko dlaczego tak zimno ?
Ja jestem straszny zmarźluch . Od samego patrzenia na takie widoki ręcę mi grabieją o nogach i nosie nie wspominając.
Czasami patrzę w lustro i stwierdzam fakt, że bez żadnego problemu mogę robić za Rudolfa czerwononosego.
W tym momencie przepraszam mojego męża za wszystkie niedogodności jakie odczuwa kiedy wślizgam się pod kołdrę.
W końcu to nic przyjemnego spać z lodówką i być traktowanym jako osobisty termofor.

Na dzisiaj zaplanowałam za dużo.
W zasadzie jeszcze nic nie zrobiłam poza wypiciem kawy i wstawieniem prania,ale plany są .
Po południu wyruszam w miasto w celu zakupienia prezentów .
Kocham te cudowne wystawy,bombeczki,światełka ,Mikołaje, tylko dlaczego w tym samym czasie co ja ,zakupy zaplanowała reszta populacji....? Tłumy są przerażajace . I ta chwila ,kiedy coś ci "wpadnie w oko" i w ostatniej sekundzie ,jakaś obca ręka sięga po ostatnią sztukę, która miała być twoja......aaaaaaaaaa szał.

Teraz już czas na mnie. Czekaja na mnie znajomi......ściera,odkurzacz i mop.
Życzę Wam dużo spokoju i ciepła.
Przymroziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz