poniedziałek, 30 grudnia 2013

Poświąteczne świętowanie.....:)

Witajcie po Świętach.
Czas sernika,makowca,pierogów i karpia już za nami.
Teraz należycie trzeba powitać Nowy Roczek. Ja zamierzam szaleć do upadłego. Będę wyginać śmiało moje puszyste ciało,będzie głośno,będzie radośnie aż garb mi wyrośnie....;)....bo tak naprawde to Sylwestra spędzę przed telewizorem i nawet nie wiem, czy doczekam do północy ...:-/ Rano trzeba wstać do pracy a później to już tylko normalny wieczór.
Ale jestem rozrywkowa...;)...sama sie dziwię, że takie szaleństwo mnie rozpiera.
Jesli ktoś chętny ,to mogę podzielić sie tym niesamowitym nastrojem.....;)
Wam życzę udanej zabawy,niesamowitych wrażeń i tańcowania aż do rana.
W Nowym Roku życzę Wam samych  radosnych nowin,przypływu niespodziewanej gotówki , niekończącego sie zdrowia i uśmiechu od ucha do ucha ,ale nie wymuszonego ani spowodowanego skurczem mięśni żuchwy tylko takiego szczerego i z konkretnego powodu.
Do siego roku Kochani.....!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz